Varför?

Det går varken sova eller plugga, men blogga, det går! =P

Hur som helst, jag hade riktigt tråkigt så jag var inne på posh24.se och fick syn på den här bilden! Hm.. så smal skulle jag aldrig aldrig aldrig vilja vara. Hellre mullig! Kolla benen de håller nästan på att gå av. Och då kan jag självklart inte sluta tänka på varför Nicky Hilton svälter sig själv. Hon har ju nästan allt en tjej kan önska sig (kanske inte hennes kropp i dagsläget) men ändå, vad är problemet, inte tillräckligt med mat hemma?

image57

Ni måste väl hålla med mig om att hon ser allt annat än fin ut?

Kommentarer
Postat av: emelie

samma här. blogga funkar alltid, hahha

2008-03-04 @ 00:06:09
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0