OJ!


Jag måste säga att jag blev inte lite förvånad när jag helt plötsligt fick 178 besökare? Min blogg liksom?, nej det kan ju inte stämma =P Fast det är alltid kul med nya läsare. Och jag ska absolut ha fler gåtor så håll utkik.

Jag skrev ju tidigare att jag skulle dra till s k "jobbet", men gissa vad! Det var ingen träning, men jag hade ju träning. Så frågan var två ska jag hem eller stanna kvar? Jag valde att stanna kvar i hela tre timmar för att sedan hoppa i vattnet. Om jag hade gått hem, då skulle jag aldrig palla mig tillbaka ( tar c a tio minuter att gå, det kanske låter som om jag är jättelat, grejen är den att jag måste gå 10 min sen 10 min till simhallen sen 10 min hem igen plus de 10 min som jag redan gått, så det kändes lite fööör jobbigt) Så jag sov med några kisslåtar i öronen. Men som kompensation till de bortkastade timmarna så simmade jag extra extra hårt och långt. Mina armar var som spagettin när jag tog mig upp på land. Nu kan jag iaf. kalla sportlov för sportlov med gott samvete, kan du?.

HASTA LA VISTA!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, och sov så gott när du väl ska sova :}

2008-03-02 @ 23:00:08
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0