Vilken ska jag köpa?

Jepp, precis som jag hade anat. En trasig kamera tillbaka. Jag ska aldrig låna ut något till min bror. Han är sämst på att ta hand om saker, speciellt om det inte är hans. Jag försökte att vara generös ocg låna ut min kamera fastän han förstört tio andra saker som tillhörde mig. Allt från cykel, mobil, mp3, dator, mp3 igen, YOU NAME IT. Det kanske låter som om jag har en lillebrorsa. Men nej han är ÄLDRE! Tre år också! Inte en förlåtelse får man heller. Han brukar alltid säga samma gamla vanliga mening " det var inte mitt fel, du låna ut den trasig" 

JAJA! nu ska jag iaf, köpa en ny eller jag ska välja och hans ska pejja =)  Då har jag valt en som jag tror passar mig mer en den andra. Men är så himla osäker på om jag ska ha en rosa eller svart SONY? Eller den andra som är Olympus! Någon som vet vilken som är bättre eller har en?

                               Eller                                       

Kommentarer
Postat av: EmmaSofia

Jag har den svarta sony och är verkligen helnöjd.

2008-01-19 @ 01:11:09
URL: http://emmahall.blogg.se
Postat av: CELINE

KÖP OLYMPUS EFTERSOM DE ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA PÅ KAMEROR.DU MÅSTE LITA PÅ MIG, JAG SJÄLV KÖPER OLYMPUS OCH HELT NÖJD.BESÖK GÄRNA MIN BLOGG OCKSÅ.HA DET SÅ SKÖNT NU

2008-01-19 @ 01:31:40
URL: http://hangupmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0