Tips?

Jag kommer INTE att kunna vakna imorgon. Om jag inte är i skolan imorgon bitti då är jag antagligen kvar i min varma sköna säng pga. den sömnlösa natten! Hela lovet har jag haft väldigt svårt för att somna. Jag har lagt mig vid 12 med somnat 2,3 vaknat vid 4 somnat om igen osv. Men i gengäld har jag kunnat sova till 12, på förmiddagen. Men imorgon, då är det annorlunda, för då ska jag vakna tio i sju. Hehe. Det är just sånt som gör att jag ibland kan hata skolan oehört mycket! Men det ska också bli kul att träffa klasskamraterna igen, hälften har man ju redan träffat på lovet. En annan sak som också kommer vara minst lika roligt är att vi ska få tillbaka elevkortet! Mat<3
Någon som har något knep eller tips om bättre sömn?

Förresten, ni har ju inte missat att det har snöat här i sverige (Sthlm) då, och även börjat försvinna lika snabbt som det föll. Då kan jag inte sluta tänka om det är slutsnöat? eller var det bara början? Jag vill ju hemskt mycket att det ska vara sommar just nu. Blir lite avis på brorsan som är i Thailand.

BTW, snart kommer mina skor, snaaaaaaaaart!!! förhoppningsvis får jag ett sms imorgon så jag kan hämta paketet!

Kommentarer
Postat av: Louise.S.A,

Lägg dig och sov direkt nu, vakna 10 i 7 och när du kommer hem imorgon kommer du vara sjukt trött och somna kanske redan vid 8. Sen håller du dem tiderna!!

Hoppas det funkar!
Kramar Louise

2008-01-07 @ 22:06:43
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: sanna

Hoppas verkligen det är slutsnöat!

2008-01-07 @ 22:14:39
URL: http://sannalden.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag har exakt samma problem. Har varit uppe till 4 och nån gång 6! och sovit till 14.. har med panik inför morgondagen! :P men vi får sova imorn eftermiddag. Sen kommer vi in i rätt tider igen. :) Lycka till!

2008-01-07 @ 22:17:22
URL: http://amandasigfridssons.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0