JÄVLA IDIOTER!

Jag är så arg, sur och ledsen. I skolan kände jag inget men nu inser jag att aldrig mer kommer jag se min röda smutsiga bärbara dell! :( Nu undrar ni säker vad som hänt.

Tre idioter passade på att sno elva datorer när nästan hela skolan var på lunch. Min skola är så liten att det bara finns en korridor. Och när vi har lunch då drar alla på lunch! Så ingen är i skolan inte ens rektorn! Så dessa coola grabbarna som av någon anledning visste portkoden tog med sig 11 datorer när ingen var där. Okej det var några där som senare kom att bli vittnen,( inte för att det gör någon skillnad, vi kommer aldrig få tillbaka dem ändå!)  Så idiotjävlarna gick in i vårt klassrum som hade stått öppet och snodde elva datorer av alla 20 som fanns i klassrummet. En av datorerna skulle självklart vara min!
Jag som aldrig lämnar kvar min datorn i klassrummet.=( Men inget att deppa för, mitt fel, för att jag ( och de andra 10)  var "oförsiktiga". Någonstans måste det ju ändå vara lärarens fel eftersom han är den som lämnar klassrummet först, ska det inte vara tvärtom? Han ska väl se till att klassen ska vara låst? Eller rektorn som inte bytte portkoden förens efter incidenten!

Men men sånt är livet, om försäkringen känner lite medlidnad så blir det en självrisk på en tusenlapp annars handlar det om fyra- fem siffriga summor =(. Och som "tröst", sade rektorn att vi skulle få sämre datorer. Ibland hatar jag friskolor! Jag hade så mycket på datorn som jag inte vill någon främling ska se!! Och som ni kanske har listat ut så använder vi datorn när vi antecknar och skriver hemexamen eller när läraren pratar skit så spelar man spel på facebook! 

Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

OJJJ faan va jobbigt! Hoppas det på något sätt kan lösa sig.. Ha en trevlig kväll i alla fall!

2008-01-09 @ 19:34:37
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0