I´m back

Jag måste vara världens sämsta bloggare, men jag varnade alla innan att detta inte skulle hålla länge. Men nu är jag återigen aktiv. Sitter just nu framför tvn, en dålig fransk film är på, (dem bara bablar och bablar NON STOP!) Helt galet.

 Så mitt lov i stort sätt har sugit. Varför? Jo Jag har nämligen varit förskyld, sedan sjuk drabbad av en hemsk feber man brukar få ngn då å då. På nyår dessutom!! Det värsta som kan hända mig, hände! Men jag lät inte detta förstöra mitt lov. Visst är jag optimist? Nej jag bara skämtar =P
Men vet ni vad, jag har  faktiskt köpt en hel del vår/sommar kläder och skor! Det blir alltid så vid denna årstid. Jag får liksom vår känslor. =) Fick även ett mejl av min tränare to be. Vi ska till gotland på läger (om man nu kan kalla det för läger ) i maj dessutom! Ska sova på saken om jag ska följa med eller ej. Jag menar 7, 8 killar VS 2-3 tjejer. Eller kanske en? Får helt enkelt se! Jag ser verkligen framemot 2008, det blir ett resår för mig. =D

puss på er alla så länge!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0