Oh nej

Heeej!!
Vad har ni för er denna dag? Jag har precis vaknat och haft en såndär riktigt sjuk dröm som man helst vill slippa. Men jag vaknade av att min mamma samtalade jättehögt med nån bekant i tyskland, och då skriker man riktigt högt för att höras, enligt henne!  Hahah nu tjyvlyssna jag lite på hennes andra telefonsamal, och gissa vad, hon ska träffa sin kompis som har en dotter lika gammal som jag, nu har hon bestämt (utan att fråga mig =@) att vi allihop ska träffas på onsdag.  Tänk om jag inte vill följa med eller om jag redan har planer för den dagen?. Men nepp, här har man inga valmöjligheter inte!

Jag känner att min blogg kommer att bli väldigt aktiv den här veckan. 


Vems idee var det att återskapa Marilyn Monroe bilderna, FYFAN säger jag bara!!
Lindsay Lohan är ful som stryk på dessa bilderna och hon ska fanimig inte jämföras med Marilyn Monroe. (Jag har  dock inget emot Lindsay och har alltid tyckt att hon har varit snygg i vanliga fall men inte så här, tyvärr)

image41
 
image43



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 @ 12:52:42
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0