No kidding!

Idag hade jag tandläkartid och det var helt OK!

Jag och min tandläkare är som bästisar nu =P. Det känns som om jag är där hela tiden, JA HELA TIDEN! Hon gör sitt jobb samtidigt som jag sitter duktigt på rumpan i den absolut skönaste stolen någonsin. Vi snackar om plugget för min del och jobbet för hennes del.Men det var riktigt skönt att slippa få sprutor o så, jag trodde verkligen att hon skulle bli besviken när hon såg mina tänder. Men nepp, allt godis och sötsaker o läsk som jag har proppat i mig hade inte kostat mig sprutor andra läskigheter som görs vid lagning av tand eller tänder i mitt fall. Men nu har jag lovat henne att ta hand om mina tänder. "Jag vill inte se fler hål va" jorå tandis det lär du göra, snaaaart. Tänkte jag. ^^


image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0