KISS

Hej Hopp!!


Nu har jag varit allt för lat. Men updates har jag iaf, Jag kan börja med att säga att det är nu fixat och klart det blev femton kissbiljetter. Som många redan vet ska KISS komma till Sverige nu i maj. Biljett utsläppningen var i fredags klockan nio. Vi trodde seriöst att vi inte skulle få en enda, men vi lyckades köpa femton st. Vi vart helt hysteriska och hyperglada efteråt.
 
Så igår var Sara och hämta 15 kissbiljetter varav fem är våran och resten ska vår snälla lärare köpa ( förmodligen sälja på blocket).  Varför vi köpte 15 biljetter är en annan historia. Men vi skulle ha fem och de tio var egentligen inte menat att köpa. Hur som helst Det ska bli skitkul att se KISS LIVE, ser framemot det, verkligen!!  Hoppas de spelar Heavens on fire då blir jag riktigt glad.



Okej vad är härligare än sportlov? eller lov över huvud taget. Så himla skönt! Men ganska tråkigt att påsklovet är två/tre veckor efter. Känns alldeles för tätt intill varandra.
JUSTE! Nu har jag även fått en bärbar igen, som ni kanske kommer ihåg blev min skoldator snodd. Nu fick vi  ganska finfula datorer vid namn ASUS, seriöst? Jag har aldrig hört talas om dem. Låter ju fan som ANUS hahaha. Nej men den är ganska bra, lite besviken på att 100% batteri motsvarar 90min. Då det betyder att jag måst ha laddaren i hela tiden!
Jag måste tillägga att denna s k vintern har varit den bästa genom åren. Hoppas att det alltid kommer att vara så snöfri som iår. Nu ska jag chilla iväg en stund, Haha ska jag vara töntig o säga XOXO?

Jepp kalla mig för tönt =D vi hörs,
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0