Hmm..?


Tjenis, vad görs en onsdagkväll som denna? FAN OMG, ONSDAG = TOPMODEL, måste se den, fan hur kunde jag glömma har ju missat mer än hälften nu =(!! Första och sista inlägget för dagen antar jag.

Jag funderar lite smått på dem här sandalerna, de kanske inte är så fina just så men med ett par bruna ben och shorts så kan det blir as snyggt, eller vad tycks? Kostar 419 kr från laredoute. Är den ens värd fyra hundralappar? =/ Får väl fundera lite till, ( just därför hatar jag internetaffärer, vill ju prova dem först) En annan sak som håller mig en aning tillbaka är den att jag ett par liknande, okej inte så lika men ungefär, de är från Banana republic kan visa dem i nästa inlägg om jag pallar mig till datorn.

Fan top model är slut!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Missade det också, men det går väl repris?

2008-02-27 @ 22:22:49
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: W I L D

jepp, på lördagar klockan fem om jag minns rätt=/

2008-02-27 @ 22:34:38
URL: http://pishy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0