Vill inte...

Idag har jag inte bloggat en enda gång, har inte varit hemma sen tio på morgonen. Har så himla ont i ryggen pga den dåliga kroppsställningen jag har när jag pluggar. Hur kan man vara så dum att man låter två viktiga inlämningsuppgifter och en läxa kvar till sista dagen. =( Som tur, är jag klar med båda och har  endast franska glosorna kvar. Usch =( Men innan det måste jag ta min superduper äckliga host medecin. Som smakar bajs. ( De två ggr jag har tagit den har varit hemska, mitt aniskte krymper ihop till en konstig och ful grimas som jag ej kan rå för =P och jag ryser så att varje hårstrå på kroppen reser sig.) Jag måste verkligen börja ta den nu, min hals blir knappast bättre av sig själv den har t o m blivit sämre =(. Hehehe jag besökte läkaren på höstlovet köpte medecinen en vecka efter ( väldigt lat, jag vet ) och börjar ta den på riktigt, NU! AHHH blir nästan arg på mig själv!!

men aja sov gott och dröm sött
puss o kram ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0