Vad tycker du?

Jag är så himla trött jag vet inte vad jag ska göra förmodligen ta en kopp kaffe och mysa framför tv en stund innan jag sätter mig vid datorn igen för att göra klart det sista som är kvar.

Innan dess vill jag veta vad Du tycker om centerpartiets förslag;  "Center vill också införa en skattereduktion till privatpersoner som köper miljöbil med 10 000 kr."  ( för att värna om miljön)

hur kan man komma på med något så galet. Det finns en hel del argument kring just detta. Men kort säger jag, det skulle aldrig fungera dels för att människor skadar miljön på hundra andra sätt och dels för att samhället kommer aldrig klara av att ge så mkt pengar. 

vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Kristjana

Alltså, miljöbilarna går typ på hybrid va? Och det skadar miljön lika mycket som att köra en vanlig bensinbil, så.. ja. Jag tycker det här med miljöbilar är ganska idiotiskt överhuvudtaget.

2007-11-14 @ 18:08:43
URL: http://superkittie.blogg.se
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-14 @ 18:10:07
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0