Snoriga ungar

Heeej hopp...
Har precis kommit hem från träningen. Ni kanske inte vet men jag är tränare för små barn i simning. Det är ganska kul tråkigt vissa dagar. Skulle kunna vara tränare i alla årstider förutom höst. De är så snoriga jämt. Idag blev mycket ryggsim i båda passen. Jag var fullt koncentrerad ända fram till då min mage kurra.
Måste bara säga att man kan verkligen se hur snabbt barn utvecklas man blir lite chockad när man ser hur bra de kan simsättet redan nästa pass.

Innan jag blev tränare i simnning var jag själv en simmare jag brukade tävlingsimma och så, men jag lade av för nåt år sedan, då jag kände att det blev för mycket. Så när jag och många andra erbjöds om att bli tränare var jag väldigt osäker. Jag har ju inte gillat barn så värst mcyket. Men nu är det inte alls så farligt dem är t o m gulliga och man får en bra känsla när dem lyder ( speciellt de som är busiga/kaxiga). De har en slags tillit till en. =)

Ska gå torka håret puuuss!!

Kommentarer
Postat av: sara

Det låter som ett roligt jobb!

2007-11-11 @ 20:45:03
URL: http://hellmansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0