Slö dag

Idag var jag hemma från skolan, anledningen är att smarta jag skulle ställa om väckarklockan eftersom vi inte hade någon matte på morgonen. Då fick vi börja när svenskan började alltså tio i tio( och där har vi anledningen! ). Ni vet hur trött jag var efter en hel del vandring på stan med Therese, så när jag tänkte 10 i 10 var det precis så min hjärna såg det (och inte 09:50 ) och därför lade jag klockan på 9:00. Så på morgonen när klockan ringde och jag var bra utvilad slår det mig att tåget åker om 12 min. Jag skulle aldrig hinna!! Det tar cirka 25min till odenplan, 15min rasta hunden, minst 5 min till frukost och 5min till tbanan, jaaa.. då kunde jag lika gärna stanna hemma från en lektion. Fram tills nu har inte gjort så mycket mer än latat mig framför tvn och sätt en fransk film men nu ska jag laga mat
(hoppas maten blir ätbart).

Skriver lite senare pusss!!!


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0