Sånt är livet!

Det var ett tag sedan jag bloggade, det kan bero på en massa. Main reason enligt mig, är att jag har blivit mer eller mindre spelnörd. Precis som hela min klass. Allt vi gör på rastenar är att spela med våra bärbara som vi har fått. Det är knappast positivt. Men vad ska man annars göra i ett så litet gymnasium. ( När jag säger litet då menar jag litet )
Hur som helst, jag ska sluta spela dels för betygens skull och dels för en hel del annat som jag inte orkar rabbla upp.

Idag fick jag höra en hemsk nyhet, telefonen ringde och det var mamma som ringde. Min mormor hade dött igår natt! Natten som jag skrattade till tårar samtidigt . Jag orkar inte, palla att livet ska vara så jävla konstigt, helt oväntat så går en som står dig så nära bort. Fast sådant är livet, underligt. Döden är något vi alla fruktar, vi vet att det en dag kommer och tar slut på våra liv, fast ändå är det oväntat varje gång. Tanken att jag en dag pratade, lekte, åt, skrattade ocg grät med någon som nu är borta, är väldigt hemskt. Jag vill därför påmina Dig att älska och hålla hårt om dem Du gillar så länge dem finns.
Kommer sakna henne <333 =)

Nu ska jag ut, pussaar och kramar <3


Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas du haft en trevlig dag...

2007-11-29 @ 16:52:11
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0