Måndagar är tråkiga dagar!

Halluuu

Idag fick vi en ny franska lärare för att den innan tog beslutet att säga upp sig för gott. Hon får faktiskt skylla sig själv, hennes lektioner var värdelösa. Hon lät oss gå en halv timme tidigare från en en timmes lektion. Hon var helt enkelt dålig på att lära ut franska, hon kanske hittar ett yrke som passar henne bättre än vad det här gjorde, hoppas jag. Den nya franska läraren är precis allt den andra inte var. Nu är det dags att göra läxorna på riktigt. Hur många läser franska ? =) Det är verkligen ett underligt språk!

På svenskan skulle vi på studiebesök i KB (kungliga biblioteket) innan gick jag o Therese in på Zara som låg vädigt nära. Jag älskar Zara för deras hög klackade skor. (Jag har inte nämnt att jag är besatt i skor) Väl inne i affären får jag syn på ett par ursnygga pumps oh..... sjukt snygga har ingen bild på den men gud vad den var snygg sen såg jag ett par till som var precis lika snygga dock var prisen på dessa underbara skor alldeles för höga för min plonka just nu. Dessutom kommer dem inte komma till någon användning vid detta årstid.

By the way den här bloggen kommert att handla en hel del om min passion, nämligen skor!
Ha det så bra så länge
Au revoir!

Kommentarer
Postat av: John

Franska suger gammal hederlig apraja, men jag hade stora färdigheter i översättningsprogram, så jag klarade ett MVG.

2007-11-12 @ 18:37:22
URL: http://ilive.blogg.se
Postat av: W I L D

Svar: haha ojooj då kanske man har chans till ett mvg trots allt =D

2007-11-12 @ 18:41:28
URL: http://pishy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0