Fy.

Kände för att gå på en ganska lång promenad med hunden, det är sjukt kallt ute fingrarna är fortfarande kalla. Här hemma är det så skönt och varmt att man glömmer kylan ute. När jag o dino promenerade såg jag en fullis som knappt kunde stå på sina ben han vinglade, mumlade något som jag inte förstod och snubblade flera gånger. Han kom upp på ben igen, och gick till grillen som ligger precis brevid och ryckte på dörren. Det var ju låst så han kom ju inte in. Dino kollade jätte roligt på fullisen han följde honom med blicken och kunde se att det var något konstigt med gubben och skulle snart börja skälla så jag drog honom snabbt därifrån. Jag har har aldrig tyckt att fullisar är farliga och har aldrig varit rädd för de heller, istället har jag alltid känt medlidnad för de stackars svaga personerna som ser livet som en värld där bara alkohol existerar. Varje gång jag ser en alkis så tänker jag ( kanske låter sjukt=P) hur han som precis gick förbi mig med en öl i handen skulle se ut om han var en läkare, advokat, chef
osv. istället för alkis.

Det här blev då fredagens sista inlägg, ha en superduper natt
kram =)

Kommentarer
Postat av: Alex

Ha en trevlig kväll :)

2007-11-16 @ 21:37:41
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0