FREDAG ÄR SKÖNA DAGAR

Idag var det en väldigt soft dag, vi hade ingen skola så helgen har redan börjat för min del! ;)  Jag vaknade runt halv 10 för att åka till odenplan och träffa Therese för att luncha i den nya indiska resturangen vilket by the way, var en succé =). Måste dock tillägga att rätten jag tog var vääääldig stark. Mätta och nöjda begav vi oss mot PF. Där vi var med på pilates. Det ser väldigt oansträngade ut, men det det var jätte jobbigt och tuft. I omklädningsrummet hände det lite märkliga saker jag ska nog inte gå in i det hela "sätt er inte på soffan chefen kommer" historian nu, men måste bara säga att den kvinnan hade allvarliga problem. Mitt framför näsan på mig slänger hon mina strumpor i papperskorgen, jävla tönt! =P Nu ska jag tappa upp ett varmt bad sen ska jag förmodligen börja läsa alkemisten, måste vara klar innan torsdag iaf. Någon som har läst den?
Ha en trevlig fortsatt dag för det ska jag ha.!

P.S

Tänk att ha en sån här dusch! Rush till dusch varje dag =)

Kommentarer
Postat av: Lia

Hej hoppas att du får en bra helg, kram!

2007-11-09 @ 15:27:53
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: philippa

du skulle se min dusch, den är grym!

2007-11-09 @ 15:32:00
URL: http://serotonin.blogg.se
Postat av: Alex

Coolt, får prova och käka där nån gång :P

2007-11-09 @ 15:35:01
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Pishy

Hur ser din dusch ut då? =)
Jag rekommenderar dig Alex att göra det!

2007-11-09 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0