Tisdagar är bra TV dagar!

Hej hopp gummi**** !
Har precis kommit hem, idag har jag inte gjort så mkt mer än pluggat matte!!
Jag har nämligen ett sista matteprov kvar för denna termin, apropå termin, GUD, vad fort det gick jag menar nästa månad är det VT =O Första terminen på gymnas. passerat 5 kvar =)

Det hände igen! Jag missade skolan pga jag fick för mig att jag satte på snooze,( jag gjorde det fast i min dröm) så jag fortsatte att sova med ett gott samvete. Det värsta är min dröm forsatte och helt plötsligt var jag på lektionen och var med och diskuterade, jag t.o.m lunchade i min dröm. WTF?? Plötsligt ringer telefonen och då inser jag att inget av de har hänt. Jag har legat i sängen hela den tiden. Min skoldag i drömmen var 30 min och det tycker jag är ballt ;) en riktig skoldag är ju 6 timmar!!! Så när jag insåg att jag hade försovit mig ännu en gång lovade jag mig själv att aldrig snooza eller ngt liknade när klockan har ringt!

Hur som helst mina kära läsare, som ni vet är det tisdag, och på tisdagar går det två superduper bra serier. Uggly Betty samt Desperate housewives, visst är dem bra? Jag har för mi att det faktiskt är sista avsnitten på DH. (snyft)


Nu ska jag se på UB som har börjat och DH =)

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Hej! skulle du kunna tipsa något bra land att åka till med sin pojkvän?

2007-12-11 @ 20:37:56
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0