SUN-DAY?

Dags att uppdatera lite,

Dagens minus går till julgrannens jävla belysning som pajar varje jävla år!! Gud vad irriterande.
Dagens plus går till min pappa som har fixat fullgardinen, nu kan jag sova gött. =)

Idag gick jag och syrran en sväng till centrum, vi köpte julklappar till familjen =) (Det är ju så himla bra med små grannar eftersom paketerna måste vara något mindre). Så jag slipper lägga ut flera hundra lappar på klappar. ;)
I fredags, var jag helt borta i tankarna av en anledning som jag inte tänker säga för det angår inte någon annan än mig. Men det var kul att äntligen sluta skolan. Nu ska jag spela sims höhö, eller kanske tetris eller kanske leka med hunden.

Jag önskar er alla en trevlig helg, God Jul och Gott nytt år!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0