Natti

Är det bara jag i hela Sverige som ogillar vintern. Jag vill ha sommar, årets sommar var sjukt kort!! =(
Say no to winter, Say hell ya to summer!!
Vill ha sol och värme, inte kyla och snö ( fast jag gillar snö). Vaarför inte en sommar med snö? Hehhehe jag är helt trött i huvudet som det märks. Har bara sovit 5 timmar i går natt och kommer nog upprepas denna kväll eller snarare natt med! Har fått en ny vana, nämligen att somna vid 02:00 någongång, då typ hela Sverige sover förutom jag! Det känns så iaf. Jag fördriver tiden och försöker samtidigt få mina ögon att tröttna så att jag kan somna så fort som möjligt. Och jag kan säga dig att det faktiskt funkar! Nu ska jag sova .....puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0