December??

Nu får det bli ett sent samt kort inlägg!

Det blev ingen biokväll i Kista men däremot blev det shoppning för min och jossans del=). Efter att ha gått fram och tillbaka i Kista som alla gör, bestämde vi oss för att äta. Det fick bli burger king, eftersom mc donalds suger som alla vet! =P Det var verkligen länge sedan jag träffade Beccs och jossan men det var roligt. Lite updates från olika håll. Var hemma vid nio tiden, sen blev det filmkväll med syrran har suttit framför tvn i fyra långa timmar nu. Men det får vi skylla på tv3. Antingen har de inga bra filmer/serier eller när de väl har det så har dem flera efter varandra så man knappt orkar sitta vaken!! Ta till ex. Tisdagar.. Först Uggly betty sedan Desperate Housewives och om man orkar hålla sig vaken eller sitta kvar i den stek varma sittplatsen så kan man också se på Christine, som är något mindre bra enligt mig!
Hur som helst var filmerna skitbra den sista Lean on me var inte lika bra som första. ( De skrek för mycket i filmen) Ipren någon???

Aja ska lägga mig är så trött så!
By the way det är december, första december kan du fatta det? =S

Puss på alla nattmänniskor som orkar hålla sig vakna till denna tidpunkt! =)
Go´natt

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! ha en bra helg :)

2007-12-01 @ 02:24:32
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0